Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Η άμεση επαγγελματική αποκατάσταση ακούει στο όνομα… ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ!

Στις μέρες μας, η στροφή στο εξωτερικό προς αναζήτηση εργασίας, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών, αποτελεί από τις πλέον προσφιλείς τάσεις και επιτακτική απάντηση στο μείζον πρόβλημα της ανεργίας, που μαστίζει μεγάλη μερίδα του νεανικού ελληνικού πληθυσμού.

Για τους αποφοίτους του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ ωστόσο, η κρατούσα αυτή τάση δεν ισχύει, καθώς, με το που διαβαίνουν το «κατώφλι» των σχολών του μεγαλύτερου και πληρέστερου εκπαιδευτικού ομίλου στη χώρα μας, η ανησυχία για το εργασιακό τους μέλλον παύει να υφίσταται από την 1η κιόλας μέρας της φοίτησής τους, αφού το «κλειδί» για την επαγγελματική αποκατάσταση και επιτυχία είναι στα χέρια τους και ακούει στο όνομα... ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ!
Το πλέον οργανωμένο Γραφείο Εργασίας Αποφοίτων και Σπουδαστών του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ (ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ), ειδάλλως αποκαλούμενο και Job Centre, συνδράμει σημαντικά στην όλη διαδικασία απορρόφησης των αποφοίτων του Ομίλου στην αγορά εργασίας, με πληθώρα μεθόδων, όπως η εκμάθηση σύνταξης του σωστού βιογραφικού και της αρμόζουσας body language που πρέπει να ακολουθείται σε μια συνέντευξη, ενώ στην ιστοσελίδα του Job Cenrtre, οι σπουδαστές και απόφοιτοι του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ μπορούν να αναρτήσουν το βιογραφικό τους, και οι συνεργαζόμενες με τον Όμιλο εταιρείες να αναρτούν τις αγγελίες τους για προσφερόμενες θέσεις εργασίας.
Περίτρανη απόδειξη της επίτευξης του στόχου του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ, που είναι η άμεση εύρεση εργασίας για τους αποφοίτους του Ομίλου, αποτελούν οι περισσότεροι από 255.000 απόφοιτοι που έχουν απορροφηθεί στην ελληνική αγορά εργασίας!

4 απόφοιτοι των ΙΕΚ ΞΥΝΗ μίλησαν στην «Α» για την εκπαιδευτική τους εμπειρία, αλλά και για την άμεση επαγγελματική τους αποκατάσταση, με την αμέριστη συνδρομή και υποστήριξη του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ...

• Φάνης Κοσματόπουλος, ετών 22 – απόφοιτος Τομέα Τουρισμού, εργάζεται σε μεγάλη αλυσίδα ξενοδοχείων

«Είχα βάλει στοίχημα για το ποια σχολή θα μου κάνει καλύτερη εντύπωση, πριν ξεκινήσω τα ραντεβού. Έβλεπα τον Όμιλο Ξυνή παντού στο internet! Άνοιγα το facebook, έψαχνα στο google και εμφανίζονταν άπειρα links, έκαναν festival, χορηγίες... ήταν παντού! Οπότε, προφανώς, ήταν και το πρώτο τηλέφωνο που σήκωσα, όταν ήρθε η ώρα.
Σκεφτόμουν ότι ζούμε σε μια χώρα που ζει από τον Τουρισμό, γιατί να μη ζω κι εγώ από αυτό; Έτσι, επέλεξα την ειδικότητα Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων, και συγκεκριμένα του Υπεύθυνου Υποδοχής & Φιλοξενίας. Πέρασα καταπληκτικά, επισκέφθηκα πολλά μέρη στην Ελλάδα μέσα από τις οργανωμένες εκδρομές, και πέρασα από τις Ημέρες Καριέρας, όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω interview με κολοσσούς του χώρου του Τουρισμού, και σήμερα –μετά από ένα τέτοιο interview- εργάζομαι σε αλυσίδα ξενοδοχείων και κάνω αυτό που πραγματικά ήθελα!»

• Πάρις Βαλαδάκης -απόφοιτος της ειδικότητας Τεχνικός Δικτύων & Η/Υ ΙΕΚ ΞΥΝΗ – CCNA & CCNP, εργάζεται στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ ως IT Administrator

«Τα 2 χρόνια σπουδών μου στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ ήταν πολύ σημαντικά. Με συλλογή γνώσεων από έμπειρους καθηγητές, σωστή καθοδήγηση στο επαγγελματικό κομμάτι της ειδικότητάς μου, φιλίες, χαρές, και πολλά events μέσα από τις εκδηλώσεις του Xinis Education Festival, για όλους τους σπουδαστές, όλων των τομέων!
Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου και την 4μηνη πρακτική μου άσκηση, τα ίδια τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ μου έδωσαν την ευκαιρία και μου προσέφεραν δουλειά στη θέση του IT Administrator».

• Δέσποινα Τσαπακίδη -απόφοιτος Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης & Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες ΙΕΚ ΞΥΝΗ, διορισμένη στο 6θέσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω

«Μετά το λύκειο, επέλεξα να συνεχίσω τις σπουδές μου στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ, γιατί ήταν τα μόνα ΙΕΚ που μου έδιναν τη δυνατότητα να συμμετέχω σε περισσότερα από 140 Δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια και lifestyle εκδηλώσεις, ενώ παράλληλα, ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου στα Παιδαγωγικά, είχα την ευκαιρία να αναβαθμίσω το πτυχίο μου, παρακολουθώντας πανεπιστημιακού επιπέδου σπουδές στη Λογοθεραπεία, σε προγράμματα του Mediterranean College.
H δυνατότητα διασύνδεσης με την αγορά εργασίας που μου δόθηκε μέσω του Γραφείου Ευρέσεως Εργασίας – ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ ήταν καταλυτική για την μετέπειτα επαγγελματική μου σταδιοδρομία».