Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Χριστίνα Δερμούση – απόφοιτος «Ειδικός Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου» ΙΕΚ ΞΥΝΗ Αθήνας


«Στα Ι.Ε.Κ ΞΥΝΗ, ξεκίνησα να σπουδάσω αυτό που πραγματικά ήθελα, και πέτυχα! Στη σχολή, πέρασα δύο γεμάτα δημιουργικά χρόνια, παρακολουθώντας, εκτός από το βασικό κύκλο σπουδών, και κάποια άκρως ενδιαφέροντα σεμινάρια εξειδίκευσης, κατά τη διάρκεια του XINIS EDUCATION FESTIVAL, για τα οποία έλαβα και πιστοποιητικό παρακολούθησης, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το βιογραφικό μου.


Στο τέταρτο εξάμηνο της φοίτησής μου, με την πολύτιμη βοήθεια του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ (Γραφείο Εργασίας Αποφοίτων και Σπουδαστών του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ), ξεκίνησα πρακτική άσκηση, διάρκειας έξι μηνών, στο λογιστήριο της κλινικής ΙΑΣΩ GENERAL.
 Ήταν μια σπουδαία ευκαιρία για εμένα, γιατί ανέπτυξα τις ικανότητές μου σε μια πολύ απαιτητική θέση εργασίας. Εκπαιδεύτηκα για μικρό χρονικό διάστημα, και αμέσως μετά, ανέλαβα τον τομέα έκδοσης συναλλαγματικών επιταγών. Η εμπειρία από την εργασία μου στο λογιστήριο της κλινικής ΙΑΣΩ GENERAL, με βοήθησε να καταλάβω, πρακτικά, πώς λειτουργεί ένα λογιστήριο εκ των έσω.

Ολοκληρώνοντας την πρακτική μου, προσλήφθηκα και εντάχτηκα έτσι στο ανθρώπινο δυναμικό του ΙΑΣΩ, αναλαμβάνοντας θέση ταμία στα εξωτερικά ιατρεία της κλινικής.

Ευχαριστώ πολύ τα Ι.Ε.Κ ΞΥΝΗ για την πολύτιμη βοήθεια και υποστήριξη, τόσο από πλευράς θεωρητικής κατάρτισης, όσο και ως προς την άμεση επαγγελματική μου αποκατάσταση».