Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Γιώργος Πράσινος: απόφοιτος ειδικότητας «Βοηθός Φυσικοθεραπευτή» ΙΕΚ ΞΥΝΗ Αθήνας


«Προσωπικά, εγώ πέρασα στα ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής και όλοι μου έλεγαν να πάω, αλλά για πολλούς λόγους έμεινα στην Αθήνα και τελικά γράφτηκα στα ΙΙΕΚ ΞΥΝΗ. Κάθε εμπόδιο για καλό!
Στο πρώτο εξάμηνο ζήτησα ο ίδιος να μου βρουν μία δουλειά πάνω στο αντικείμενό μου και αμέσως τα κορίτσια του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ έκαναν τα πάντα για να με εξυπηρετήσουν, και όντως μετά από ελάχιστες μέρες, οι προσπάθειες αυτές απέδωσαν καρπούς, καθώς μου βρήκαν δουλειά στο Φυσικο-θεραπευτήριο του κ. Ιορδάνη Τσουρούκογλου στα Βριλήσσια. Εκεί, εργάστηκα για 2 περίπου μήνες.
Στο τρίτο εξάμηνο, η σχολή διοργάνωσε τις Ημέρες Καριέρας όπου πολλοί μαθητές, μαζί και εγώ, βρήκαμε πάλι δουλειά. Συγκεκριμένα,


εργάστηκα στο Φυσικο-θεραπευτήριο της κ. Γαρυφαλλιάς Βλάχου στη Νέα Ιωνία.

Το αποκορύφωμα στα 2 αυτά χρόνια που φοίτησα στη σχολή ήταν η πρόταση που μου έγινε για να πάω να δουλέψω 5 μήνες σε ξενοδοχείο της Σαντορίνης, σε καλοκαιρινή περίοδο, συνδυάζοντας έτσι διακοπές και δουλειά. Εκεί λοιπόν, εργάστηκα στο σπα του ξενοδοχείου Νότος, το οποίο βρισκόταν στη περιοχή Βλυχάδα.

Αφού γύρισα από τη Σαντορίνη, συνεχίζω να δουλεύω στο Φυσικο-θεραπευτήριο της Νέας Ιωνίας, έχοντας κάτι σταθερό στα χέρια μου.
Παρότι αποφοίτησα από τη σχολή, συνεχίζω να κρατάω επαφές με όλους, γιατί ξέρω πως όποτε χρειαστώ κάτι θα με βοηθήσουν».