Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

EDUCATION AWARDS 2013 - Ψήφισε τον καλύτερο!


Cloc Klaudia-Ewa

ΙΕΚ ΞΥΝΗ Αθήνας - Ειδικός Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών & Τροφοδοσίας

H Klaudia συμμετέχει πάντα σε όλα τα events του τομέα της. Ξεχωρίζει για την προσπάθεια και τη συνέπειά της. Παρακολουθεί τακτικά όλα τα σεμινάρια. Έχει υψηλή βαθμολογία.

Ποιοι είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν να σπουδάσεις την συγκεκριμένη ειδικότητα;
Σπουδάζω στην ειδικότητα «Ειδικός Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών & Τροφοδοσίας», και ο κύριος
λόγος ήταν η σκέψη για το μέλλον μου. Ήθελα να αποκτήσω περισσότερες γνώσεις για να έχω πιο σίγουρο μέλλον στον επαγγελματικό τομέα. Εκτός από αυτό, ο Τουρισμός είναι το πάθος μου και θα ήθελα να έχω πολλές «ανοιχτές πόρτες», ώστε να μπορώ να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου.

Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σου στόχοι; Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Οι στόχοι μου είναι να δω όλον τον κόσμο, να γνωρίσω καινούργιους ανθρώπους, να μάθω τις νοοτροπίες τους, να αποδώσω στον επαγγελματικό τομέα. Σε δέκα χρόνια, θα ήθελα να έχω μια σταθερή, σίγουρη και καλή δουλειά, σε ένα καλό ξενοδοχείο.

Τι θα άλλαζες στην κοινωνία μας;
Από την κοινωνία μας, λείπει η ευαισθησία για τον συνάνθρωπό μας. Κάθε είδους ευαισθησία και σεβασμός έχουν εξαφανιστεί. Θα έκανα τους ανθρώπους, αν μπορούσα πιο ανοιχτόμυαλους, χωρίς κόμπλεξ και προκαταλήψεις.

Πώς σου φαίνεται η πρωτοβουλία των ΙΕΚ ΞΥΝΗ και του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ να δημιουργήσει νέα πρότυπα, μέσα από τα Education Awards;
Η πρωτοβουλία των ΙΕΚ ΞΥΝΗ και του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ, δίνει ευκαιρίες στους νέους ανθρώπους να φτάσουν στους στόχους τους και να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα!

Είπαν για την Κλαούντια:

Σύλβια Κάρντας

"Με την Κλαούντια είμαστε φίλες τέσσερα χρόνια και μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλή κοπέλα, κοινωνική, συνεργάσιμη, πάντα έτοιμη να βοηθήσει, και μπορώ να στηριχτώ πάνω της."