Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

EDUCATION AWARDS 2013 - Ψήφισε τον καλύτερο!




ΙΕΚ ΞΥΝΗ Αθήνας - Ειδικός Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου - Διοικητικό και Οικονομικό Στέλεχος Επιχειρήσεων

Η Μαρία ξεχωρίζει για την επιμέλειά της και την άριστη ακαδημαϊκή της παρουσία. Έχει πανεπιστημιακό τίτλο στον Τομέα της Πληροφορικής, ενώ στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ Αθήνας σπουδάζει δύο ειδικότητες.

Ποιοι είναι οι λόγοι που σε οδήγησαν να σπουδάσεις την συγκεκριμένη ειδικότητα;
Πριν 2 χρόνια αποφοίτησα από τη σχολή «Διαχείριση Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων
Τεχνολογιών» του Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Θέλησα λοιπόν, τελειώνοντας τη σχολή που δεν μου εξασφάλιζε άμεση επαγγελματική αποκατάσταση, να σπουδάσω στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ:

Ειδικός Μηχανογραφημένου Λογιστηρίου
Διοικητικό και Οικονομικό Στέλεχος Επιχειρήσεων
συνδυάζοντας έτσι τις γνώσεις μου στους Η/Υ, με τη διοίκηση και τη μηχανογράφηση.

Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σου στόχοι; Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Ως απόφοιτη των ΙΕΚ ΞΥΝΗ, επιθυμώ μια θέση στο χώρο των επιχειρήσεων, η οποία θα μου δώσει την ευκαιρία να αξιοποιήσω την άρτια επιστημονική μου κατάρτιση και θα μου προσφέρει τη δυνατότητα να αποδείξω τις ικανότητές μου ως λειτουργικό μέλος μιας παραγωγικής ομάδας. Σε 10 χρόνια από τώρα, θα ήθελα να έχω το δικό μου λογιστικό γραφείο, τη δική μου πελατεία, και αυτό πιστεύω ότι θα το επιτύχω χάρη στη θέληση, την επιμονή και υπομονή μου.

Τι θα άλλαζες στην κοινωνία μας;
Αν θα μπορούσα να αλλάξω κάτι, αυτό θα ήταν η Παιδεία μας, διότι θεωρώ ότι είναι ο κλάδος εκείνος που καθορίζει τι είμαστε και τι θα γίνουμε σε αυτήν την κοινωνία. Κατά τη γνώμη μου, θεωρώ ότι μικρότερο κακό είναι να είσαι αγράμματος, παρά να έχεις λάβει κακή και χωρίς μέθοδο εκπαίδευση!

Πώς σου φαίνεται η πρωτοβουλία των ΙΕΚ ΞΥΝΗ και του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ να δημιουργήσει νέα πρότυπα, μέσα από τα Education Awards;
Θεωρώ ότι αυτή η πρωτοβουλία ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη στην Εκπαίδευση! Το να βραβεύεις σπουδαστές που διακρίθηκαν για το ήθος και την άριστη επίδοσή τους, ο καθένας στον κλάδο του, είναι πολύ σημαντικό και αξίζει συγχαρητήρια.


Είπαν για τη Μαρία:

Παναγιώτα Καμπασάκη - Συμφοιτήτρια

"Τη συμφοιτήτριά μου, Μαρία, την ξεχωρίζω για την εξυπνάδα, τη συνέπειά της, την τελειομανία, την ευγένειά της, τη θέληση που είχε και έχει πάντα να βοηθά τους συμφοιτητές της, και τέλος ότι πάντα έχει ένα στόχο και τον πετυχαίνει, όσο και αν κουραστεί, όσο χρόνο και αν ξοδέψει."


Παντελής Λούλης - Καθηγητής


"Ως καθηγητής της Μαρίας, στα μαθήματα Φορολογική Λογιστική, Λογιστική Κόστους και Μηχανογραφημένη Λογιστική, μπορώ να σημειώσω την επιμονή, το εξαιρετικό ενδιαφέρον και την άριστη απόδοση που είχε στο αντικείμενο που σπούδασε. Για το λόγο αυτό, έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από τη συνεργασία μαζί της."